Egyéb eljárástípusok
- Details
- Last Updated: Tuesday, 04 January 2022 14:30
Orvosok, fogorvosok, gyógyszerészek, klinikai szakképesítéssel rendelkezők részére
A MŰKÖDÉSI NYILVÁNTARTÁSBA TÖRTÉNŐ ÚJ SZAKKÉPESÍTÉS FELVÉTELE
A működési nyilvántartásba történő új szakképesítésre vonatkozó felvételi kérelemnek benyújtási határideje nincs (az Ügyfél dönti el, hogy mikor kéri az eljárás megindítását).
Amennyiben szeretne működési nyilvántartási igazolványt (kártyát) az új szakképesítéséről is, abban az esetben új szakképesítés felvétele iránti kérelmet – a szükséges mellékletekkel – kell benyújtania.
Működési nyilvántartásba történő új szakképesítés felvételéhez benyújtandó iratok:
- Az eljárás díjának befizetését igazoló dokumentum (lásd bővebben: itt)
- Magyar Orvosi Kamarai tagság vagy Magyar Gyógyszerészi Kamarai tagság stb. (lásd bővebben: itt)
A MŰKÖDÉSI NYILVÁNTARTÁS MEGHOSSZABBÍTÁSA
Az egészségügyi tevékenységvégzés szüneteltetése esetén lehetőség van a működési nyilvántartás (vagyis a nyilvántartási ciklus idejének) meghosszabbítására.
A meghosszabbítás iránti kérelmet a szüneteltetésre okot adó tény, körülmény igazolásával együtt legkésőbb a működési nyilvántartás lejártának napjáig kell benyújtani.
Működési nyilvántartás meghosszabbítási kérelemhez benyújtandó iratok:
- Kérelem formanyomtatvány
- Befizetést igazoló dokumentum(lásd bővebben: itt)
- Meghosszabbítás alapjául szolgáló dokumentumok.
A működési nyilvántartás meghosszabbítására az alábbi indokok esetén van lehetőség:
A MŰKÖDÉSI NYILVÁNTARTÁSBÓL VALÓ TÖRLÉS
A működési nyilvántartásból való törlési kérelemnek benyújtási határideje nincs (az Ügyfél dönti el, hogy kéri –e ilyen eljárás megindítását).
Működési nyilvántartásból való törlési kérelemhez benyújtandó iratok:
- Kérelem formanyomtatvány
- Az eljárás díjának befizetését igazoló dokumentum (lásd bővebben: itt)
A TÖRLÉST KÖVETŐ ÚJRAFELVÉTEL
A működési nyilvántartásból való törlést követő újrafelvételi kérelemnek benyújtási határideje nincs (az Ügyfél dönti el, hogy szükséges-e, és ha igen, mikor, ilyen eljárást kezdeményeznie).
Törlést követő újrafelvételi kérelemhez benyújtandó iratok:
- Az eljárás díjának befizetését igazoló dokumentum (lásd bővebben: itt)
- Magyar Orvosi Kamarai tagság vagy Magyar Gyógyszerészi Kamarai tagság (lásd bővebben: itt)
- Pontigazolás
ADATVÁLTOZÁS BEJELENTÉSE
PAPÍR ALAPÚ ADATVÁLTOZÁS BEJELENTÉS
Benyújtandó iratok:
- Kérelem formanyomtatvány
Amennyiben az adatváltozás miatt új működési nyilvántartási igazolványt (kártya) kér az Ügyfél, akkor csak papír alapon nyújthatja be a kérelmet és ebben az esetben csatolnia kell a
- Befizetést igazoló dokumentumot (lásd bővebben: itt)
ELEKTRONIKUS (E-MAIL) ADATVÁLTOZÁS BEJELENTÉS
Az Ügyfél az adataiban bekövetkezett változást jelezheti az This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címen.
VALIDÁLÓ FELÜLETEN TÖRTÉNŐ BEJELENTÉS (VALIDÁLÁS)
Amennyiben az Ügyfél az adatai helyességét évente legalább egy alkalommal a validalas.enkk.hu felületen ellenőrzi és aktualizálja, évente három szabadon választható elméleti továbbképzési pontra jogosult.
ELVESZETT, MEGRONGÁLÓDOTT, MEGSEMMISÜLT IGAZOLVÁNY PÓTLÁSA, CSERÉJE:
Elveszett, megrongálódott, megsemmisült igazolvány pótlása, cseréje esetén benyújtandó iratok: