Tájékoztatás az igazgatási szünetről és az ügyfélszolgálat nyitva tartásáról
- Részletek
- Készült: 2025. december 16. kedd, 15:26
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 316/2024. (XI. 6.) kormányrendelet értelmében a Kormány kormányzati igazgatási szünetet rendelt el. Az igazgatási szünet 2025. december 29. napjától 2025. december 31. napjáig tart. Az ünnepek, valamint az igazgatási szünet időtartama alatt, azaz 2025. december 24-e és 2026. január 2-a között hivatalunk feladatainak ellátását szünetelteti, az ügyfélfogadás nem működik. Az e-mailen küldött megkereséseiket fogadjuk, azonban feldolgozásuk az igazgatási szünet lejártát követő első munkanaptól, 2026. január 5-étől a beérkezés sorrendjében történik majd.
Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe. Ennek megfelelően az igazgatási szolgáltatási szünet alatt benyújtott kérelmek ügyintézési határideje az igazgatási szünet megszűnését követő munkanapon, 2026. január 5-én kezdődik, továbbá a 2025. december 24-én folyamatban lévő ügyek ügyintézési időtartama, illetve az ügyfelek hiánypótlásra meghatározott határideje is meghosszabbodik az igazgatási szünet időtartamával, mely esetekben az eljárás szintén 2025. január 5. napjával folytatódik.
- A Horánszky utca 24. szám alatt található ügyfélszolgálati irodánkban a személyes és telefonos ügyfélfogadás ideje az ünnepi időszakban az alábbiak szerint módosul:
- 2025. december 23-án, kedden, a személyes ügyfélfogadás, valamint a telefonos ügyfélszolgálat 8:30 és 13:00 óra közötti nyitvatartással üzemel.
- 2025. december 24. és 2026. január 4. között ügyfélszolgálati irodánk zárva tart, a személyes ügyfélfogadás, valamint a telefonos ügyfélszolgálat minden egységünknél szünetel.
Ügyfélszolgálatunk 2026. január 5-étől, a 2025-ös évhez hasonlóan, változatlan nyitvatartással várja ügyfeleit.
Tisztelettel:
Országos Kórházi Főigazgatóság
Humánpolitikai Igazgatóság


