Ügyfélszolgálat
- Részletek
-
Készült: 2021. május 10. hétfő, 14:53
Tisztelt Ügyfelünk!
Az alap- és működési nyilvántartással kapcsolatos ügyeiket 2021.05.13. napjától az alábbi időpontokban és az alábbi fórumokon intézhetik:
- Telefonos ügyfélszolgálat
Telefonszám: 06-1/411-1146, 06-1/411-1147
Elérhető: hétfő-csütörtök: 8.30-15.30, péntek: 8:30-13:00
- E-mailes ügyfélszolgálat
E-mail cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
- Személyes ügyfélszolgálat
Helyszín: Budapest VIII. ker, Horánszky u. 24. fsz. 010 (porta mellett)
Ügyfélfogadási idő: kedd és csütörtök 8.30-15.30
A személyes ügyfélszolgálat hétfőn, szerdán és pénteken zárva tart.
Az elismerési eljárásokkal (elismerés, jó hírnév igazolás, konformitás, stb.) kapcsolatos ügyfélszolgálat 2021.05.13. napjától az alábbiak szerint üzemel.
- Telefonos ügyfélszolgálat
Telefonszám: 06/1-919-3336
Elérhető: hétfő 8:30-16:30, szerda-csütörtök 8:30-16:30, péntek: 8:30-13:30
A telefonos ügyfélszolgálat keddi napokon nem elérhető.
- E-mailes ügyfélszolgálat
E-mail cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
- Személyes ügyfélszolgálat:
Helyszín: 1085 Budapest, Horánszky utca 24. földszint "Tölgy terem" (porta mellett)
Ügyfélfogadási idő: kedd 08.30-12.00. és 13.00-15.30. között
Országos Kórházi Főigazgatóság