Személyes ügyfélszolgálat
- Részletek
-
Készült: 2020. augusztus 03. hétfő, 15:46
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy az ÁEEK EFF személyes ügyfélszolgálata a veszélyhelyzetet megelőző ügyfélfogadási rend szerint fogadja az ügyfeleket 2020. augusztus 3. (hétfő) napjától az alábbiak szerint:
|
Nyilvántartási és Továbbképzési Főosztály
|
Elismerési és Monitoring Főosztály
|
Ügykörök:
|
-
alapnyilvántartásba vétel
-
működési nyilvántartás (első felvétel, megújítás, szüneteltetés, szakdolgozó továbbképzési pontok, stb.)
|
-
hatósági bizonyítvány kiállítása,
-
oklevél, bizonyítvány elismerése,
-
orvosi igazolás közbenső felülhitelesítése, stb.
|
Ügyfélfogadási idő:
|
hétfőtől csütörtökig 8:30 - 15:30.
|
kedd: 8:30 12.00.; 13.00 - 15.30.
|
Helyszín:
|
1085 Budapest, Horánszky u. 24. fszt. 010 (porta mellett).
|
E-mail cím:
|
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
|
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
|
Az Önök és az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaink egészségének védelme érdekében az ügyfélterekben továbbra is a megfelelő és javasolt óvintézkedések betartása mellett lehet tartózkodni. Az ügyfelek csak korlátozott létszámban, az orrot és a szájat eltakaró arcmaszkban, egymástól megfelelő (1,5–2 méter) távolságra tartózkodhatnak az ügyfélszolgálat teljes területén.
Tájékoztatjuk, hogy a kényelmes ügyintézés érdekében működési nyilvántartás, valamint hatósági bizonyítvány kiadása iránti - szabályszerűen kitöltött, kinyomtatott, saját kezűleg aláírt és a szükséges mellékletekkel ellátott, beszkennelt - kérelmét továbbra is beküldheti elektronikusan az illetékes főosztály e-mail címére.
Új eljárás indításával kapcsolatban személyes ügyfélszolgálatunkon kizárólag a kérelmek és mellékleteik átvétele történik, az ügyfélszolgálati ügyfélterekben a kérelmek kitöltésére nincsen lehetőség. Kérjük, hogy a személyes ügyfélszolgálatunkra felkészülten érkezzen, hozza magával a hiánytalanul kitöltött kérelmet, és a szükséges mellékleteket (pl. igazgatási szolgáltatási díj befizetését igazoló átutalási megbízás másolata, egészségügyi szakdolgozók esetében az elméleti és gyakorlati továbbképzési pontigazolások, stb.).
Az elkészült iratok, működési nyilvántartási igazolvány stb. személyes átvételére változatlanul lehetőség van az Ügyfélszolgálaton.
A működési nyilvántartási kérelmet – az eljárásokhoz kapcsolódó kitöltési útmutatóval együttesen – az alábbi elérési útvonalon találhatja:
https://www.enkk.hu/index.php/hun/ - Nyilvántartási és Továbbképzési Főosztály
Megértését köszönjük!
Üdvözlettel:
ÁEEK EFF
Nyilvántartási és Továbbképzési Főosztálya/Elismerési és Monitoring Főosztálya